ضمن تشکر از خرید شما، آماده ارائه خدمات درخواستی می باشیم.

بررسی چالش های ناشی از جهانی شدن برای مدیران بازاریابی بین الملل

بررسی چالش های ناشی از جهانی شدن برای مدیران بازاریابی بین الملل

بررسی چالش های ناشی از جهانی شدن برای مدیران بازاریابی بین الملل 

مقدمه

جهانی شدن فرایند کنش متقابل و یکپارچگی مردم، شرکت‌ها و دولت‌ها در سراسر جهان است. جهانی شدن به علت پیشرفت فناوری و حمل و نقل رشد کرد. افزایش کنش متقابل جهانی، رشد تجارت، ایده‌ها و فرهنگ بین‌المللی را به‌همراه دارد. جهانی شدن بیشتر یک فرایند یکپارچگی و کنش متقابل اقتصادی است که با جنبه‌های فرهنگی و اجتماعی پیوند خورده است. اگرچه درگیری و دیپلماسی همواره بخشی از تاریخ جهانی شدن - به ویژه جهانی شدن مدرن - بوده‌است.(رزمی، 1390: 204)

طبق برخی دیدگاه‌های موافق با جهانی شدن، این اتفاق در صورت انسجام می‌تواند سبب گسترش پیوندها و ارتباطات متقابل فراتر از حد دولت ها شود و اهمیت محلات و قومیت‌گرایی را به حداقل برساند. ‌جهانی­شدن درحقیقت از پیامدهای نوزایی تمدن صنعتی و انقلاب تکنولوژی و گسترش سرمایه داری است که در صورت تحقق دور از فساد و نقص می‌تواند به موجب فرایندهای پیچیده، جوامع مدنی را جایگزین دولت‌شهرهای سنتی کرده و در تعاملی برابر به صورتی متوازن باعث توسعه همگانی گردد.(تربتی مقدم، 1385: 103)

این مقاله در 30 صفحه WORD همراه با منابع و نتایج و ... می باشد. 



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی

کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
jahanishodan_2108247_1066.zip49.4k